Zapraszam na fanpage Malowane kawą na FB - LINK
Tam znajdziesz najnowsze prace malowane kawą, relacje z wystaw i innych imprez kawowych.

wtorek, 24 października 2017

portret

malowane kawą, 21 x 30 cm ( 09.2017)
Mariusz Gosławski
Zastanawiałem się, kiedy udostępnić tą pracę i robię to teraz bo inaczej w wirze nowych obowiązków zapomnę o niej i zaginie w archiwum innych prac. Namalowałem ją w połowie września. Kiedy dostałem propozycję namalowania portretu, niechętnie zaakceptowałem pomysł. Raczej nie maluję portretów na zamówienie, a już na pewno nie kawą. (Zawsze mam problem z oddaniem podobieństwa, choć podobno są podobne) Więc musiały być chyba mocne argumenty, że się zgodziłem, albo zamawiającej osobie dobrze z oczu patrzyło. No i znamy się. Przeszukałem internet kogo ja mam malować (bo to znana postać) i mile się zaskoczyłem. Łódzki reżyser, scenarzysta, operator kamery. Efekty komputerowe w "Seksmisji", filmy dokumentalne o Jasnej Górze. Jednak największą niespodzianką było to - zdjęcia do filmu "Przyjaciel wesołego diabła". To był jeden z pierwszych filmów, na którym byłem w kinie. Okropnie bałem się tego diabełka, ale po 30 latach film do dzisiaj pamiętam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz