Zapraszam na fanpage Malowane kawą na FB - LINK
Tam znajdziesz najnowsze prace malowane kawą, relacje z wystaw i innych imprez kawowych.

czwartek, 13 listopada 2014

Wystawa: "Malowane kawą" w Lublińcu

7 listopada 2014 r. w Galerii pod Glinianym Aniołem w Miejskim Domu Kultury w Lublińcu miałem kolejny wernisaż. Lekko spóźniony, ale dotarłem. Dojazd miałem zaplanowany, spisane autobusy i pociągi jednak znalazł się kierowca, który zdecydował, ze mnie zawiezie. No i się spóźniłem na otwarcie, a tak to byłbym pół godziny przed czasem. A samo otwarcie: było bardzo sympatycznie.Była dyrekcja MDK, która już zaprosiła na kolejna wystawę; były miłe słowa od burmistrza Lublińca - niestety z powodów zawodowych nie mógł być osobiści, ale wiedział o wystawie, goście dopisali. Było bardzo sympatycznie. Wystawa potrwa do końca listopada.






 


FOTO: 
- Atelier - studio fotografii,
- http://lubliniec.info/galleries/show/8680/obrazy-malowane-kawa - zdjęcia: Mateusz Zawadka

Zdjęcia dostępne także na moim fp  - "Malowane kawą"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz