Zapraszam na fanpage Malowane kawą na FB - LINK
Tam znajdziesz najnowsze prace malowane kawą, relacje z wystaw i innych imprez kawowych.

środa, 7 stycznia 2015

Maksymilian Maria Kolbe


"Maksymilian Maria Kolbe"
malowane kawą, 21 x 30 cm - 5.01.2015
Mariusz Gosławski

"Tylko miłość jest twórcza." - to jeden z cytatów Maksymiliana Kolbe, którego 121 rocznicę urodzin obchodzimy 8 stycznia 2015r. Niektórzy wiedzą, że postać ta była mi szczególnie bliska od najmłodszych lat. Chodziłem do liceum w Zduńskiej Woli, gdzie urodził się M.K.: widziałem autentyczny dom, który później się spalił, dziś jest tam muzeum. Będąc w seminarium należałem do MI (Militia Immaculate), wygrany konkurs o jego życiu, odwiedzałem wiele razy miejsca w których przebywał (Niepokalanów, Oświęcim), podobała mi się jego idea, charyzmat i to, co robił, a szczególnie jego "umiłowanie mediów" - przekazywanie informacji wszelkimi możliwymi środkami. 

A tak powstawała ta praca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz